Büyük Projeleri Devam Ettirme Süreçleri

Büyük Projeleri Devam Ettirme Süreçleri

Bugün Amerika‘da yatırım yapan güçlü bir Türk firmasının web yatırımları için SEO uzmanı aradığı bilgisine ulaştım. Kendileri araştırma sürecinden sonra bana mail yoluyla (bilgi@turksem.com) ulaştılar. Projelerini kısaca anlattıkları çalışmada Amerika’da kişilik kadroya sahip olduklarını ve bazı çözümleri de Türkiye çapında yaptıklarını belirttiler. Proje gerçekten oldukça yenilikçi bir yapıdaydı. Webin sınırlarını zorlayan bir proje olduğunu belirtmem gerekir. Amerika’da böylesine güzel yatırımların Türk programcılar ve yatırımcılar tarafından yapılması oldukça güzel.

Başarının tesadüfen olmadığını kanıtlayan çalışmalara örnekler konumuzu incelemenizi tavsiye ederiz.

Projeyi Baştan Yorumlamak ve Ortasında Yorumlamak

Projeye baştan başlamayı her zaman daha çok sevmişimdir. Bazı hamleler ilk anlarda atılmalı ve o ilk günler geçtiğinde bazı hamleleri atacak fırsatlar maalesef olmuyor. Yine de eğer sıkıntılı bir SEO çalışması yapılmadıysa geçen zaman zarfı sitenin projesinde özellikle SEO kanadında zaman geçmesi ve sitenin oturmasından dolayı kazançta sağlar.

Eğer proje oldukça orjinal ise de bu durumda yapılacak en iyi hamle projeyi en iyi şekilde yorumlamaktır. Çünkü; aynı projeyi başla bir yapımcı yorumlayıp daha iyi bir sunumla sürebilir. Eğer projeniz başarıya ulaşacak kapasitede bir proje olduğunu düşünüyorsanız direk olarak rakip çıkmasını engelleyecek bir baştan yorumlama ve sıralama elde etme çalışması yapmak için mutlaka Türk Sem olarak bizlere ulaşmanızı tavsiye ederiz. Kurumsal SEO çalışmalarında 2003 yılından bu yana bir tecrübeye sahibiz.

Aşamalarla Sürece Destek Çıkmak Verileri Yorumlama Süreci

web-asamalari

Farkındalık Aşaması

Farkındalık aşaması olayın en önemli kısmıdır. Piyasada neden sizden satın almaları gerektiğini anlatan kısımdır. Burada orjinal kelimesine anlam yükleycek eklemeleri de gerçekleştirmek gerekir. Kullanıcı yukarıdaki ters hunide olduğu gibi farkındalık aşamasında ürün alımına karar verme sürecini yaşar.

Araştırma Aşaması

Araştırma aşaması yine kullanıcı hareketlerinde, kullanıcıya ulaşılması gereken bir noktadır. Araştırma aşamasında kullanıcı genel itibariyle yorumlar üzerinden araştırma yaptığı kanısına ulaşılmış. Burada bu kullanıcı kitlesine InBound Marketing aşamalarınca ulaşılması ve araştırma safhasındaki kitleyi potansiyel müşteri kademesine ulaştırmak gerekli. Bu şekilde hem reklam giderlerinde inanılmaz bir düşüşte yaşanacaktır.

Alternatifleri Değerlendirme

Eğer bir ürünü almaya karar verildiyse bu kısımda alternatif erişim noktaları araştırılır. Burada neden sizden ürünü almaları gerektiği hususu net şekilde anlatılması gerekir.

Aksiyon (Eylem)

Aksiyon alan kullanıcı burada site ziyaretçisinin ortalama olarak oldukça düşük bir rakamında kalmıştır. Genel ortalama veriler bunlardır.

Mesaj Aksiyon (Müşteri)

Burada artık kullanıcılardan belli bir kısmı potansiyel müşteri haline gelmiştir. Burada önemli olan marka fanatiginiz haline getirmek ve daimi müşterilerinize çevirebilmektedir. Devamlı yenilik bu kısımdaki yüzdeliği artırmak üzerine kuruludur.

Related Posts
Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *