Ana hizmet alanımız olan Turizm, 2016 yılı itibariyle oldukça güçlü şekilde bağlantılarımızla ilerlemeye devam ediyor. Otel pazarlanması konusunda ki önemli birikimlerimizi turizm firmaları başta acenta ve oteller olmak üzere kullanıyoruz. Eğer otelinizin satışı noktasında yeterli verim alamadığınızı düşünüyorsanız Türk Sem olarak bizlerle iletişime geçebilir ve çalışmalarımız hakkında bilgi alabilirsiniz.
Otel ve turizm acentası İnternet reklamcılığında 12 yıllık bir deneyim sahibiyiz.
Acenta Üzerine Proje ve Reklam Çalışmaları
Online rezervasyonun Türkiye’de her geçen yıl için ciddi derecede artış gösterdiği bir grafik yaşıyoruz. İnternet üzerinde rezervasyon ve öncesinde araştırma safhalarında tüm aşamaları akademik olarak çıkarttığımızı ve bu anlar üzerine bilimsel olarak yaklaştığımızı belirtebiliriz. Acentaların turları ve kesin oda anlaşması yaptığı otelleri üzerine verimli sonuçlar aldığımız satış stratejileri yapmaktayız.
Acentalar için reklam gider rakamını %8 civarlarından %5 oranlarına kadar düşürmekteyiz. Yani %40‘a varan oranlarda artış saglamaktayız. Verimli reklam stratejilerimizin temelinde 13 yıllık “Turizm Reklam Ajansı” olmamız yattığını belirtebiliriz.
Turizm Acentası SEO ve Adwords Çalışmaları
Turizm seyahat acentaları için en önemli hususlardan birisi SEO ve Adwords dengesini sağlayabilmektir. Her iki reklam alanınında bir birlerini güçlü destekleri başarı için şarttır. Bu konuda milyonlarca TL reklamla Google Partners üyesiyiz. İlgili partner sayfamızdan da bizlerle iletişime geçmeniz mümkün.
Basarı için SEO ve Adwords beraber ilerlemelidir.
Başarılı SEO çalışmaları için “Proje Yönetimi Kadromuzla” Adwords tamamlayıcı, aynı zamanda projeyi gerçekten başarılı kılacak hamleler yapıyoruz. Unutmayın ki; bir acentanın başarısı Adwords’ta ki sırası değil doğal sonuçlardaki sırasıyla kıstas alınır.
Otellere Reklam Çözümleri ve Pazarlama Stratejileri
Anlaşmalı web tasarım ajanslarımız müşterilerimiz için oldukça güzel çalışmalar yapmaktadır. Otelinizi öncelikle en güzel yansıtacak web sayfasını inşaa ettikten sonra reklam çalışmaları için Türk Sem olarak akademik bir yaklaşım sergilemekteyiz. Öncelikle planlamamızda şu prensipleri baz alıyoruz.
- Doğru hedef kitle
- Araştırma yapan alıcı kitle
- Misafiri, müşteriye çevirmenin aşamalar. Inbound Marketing 3. adımı
- Gazete ve haber çalışmaları
- Forum ve blog reklamları
- Alakadar web reklamları
- SMS, Mail ve Mobil Uygulama bildirimleri
- Google Adwords
- Google SEO
- Doğru içerikler ve kararsız kitle ulaşım adımları
ve burada yazamadığımız onlarca aşamayı oteliniz için tek tek uygulamaktayız. Bu şekilde otelinize rezervasyon yapabilecek kitleye olabildiğince yüksek oranlarda ulasabilmekteyiz. Bunun için tüm diğer reklam modellerini de uyguluyoruz.
Otelleriniz veya turizm acentanız için başarılı satış rakamları için Kurumsal SEO İletişim bağlantımızla bizlerle iletişime geçebilirsiniz.