Güneşle etkinleşen benzersiz pazarlama kampanyaları, anı yakalayabilen ve güneşle ilgili yaklaşan ciddi tehlikeleri unutturabilecek bireysel tüketiciler için önemli bir reklam işlevi görevi görür. Bilim ve teknoloji, iklim değişikliği nedeniyle artan riskleri vurgulamaya devam etse de, yoğun tüketiciler er ya da geç doğasında var olan riskleri unutabilir.
Markalar, tüketicilere güneşle ilgili her zaman var olan tehlikeleri hatırlatan güneş enerjisiyle çalışan pazarlama kampanyalarını kullanarak tüketiciler için doğal reaktif ve proaktif çözüm olarak kendilerini gösterebiliyor.
Nivea’nın Koruma Reklamı, Çocukları Takip Etmek İçin iBeacons Kullanıyor
Nivea, StickNFind iBeacon teknolojisini Koruma Reklamına zekice dahil etti. Basılı dergilerde yer alan reklam, güneş kremi ihtiyacına odaklansa da, ailelerin günü kumsalda geçirdiklerinde bir başka büyük endişeye de değiniyor: Çocuklarını gözden kaçırmak. Bu korkutucu olasılığı çözmek için The Protection Ad, bir çocuğun bileğine sabitlenmesi amaçlanan çıkarılabilir, geçici bir bileklik sağlar.
Bir Beacon ile gömülü olan ebeveynler, beraberindeki bir akıllı telefon uygulaması aracılığıyla çocuklarını takip edebilir. Bu şekilde, Koruma Reklamı aslında ilk tanıtımını da sağlamlaştıran yararlı bir hizmet sunar. Adweek‘te yazıldığı gibi, “Markanın yavrularınızı korumaya olan bağlılığını etkili bir şekilde gösteren eğlenceli bir fikir.” Koruma Reklamı sayesinde ebeveynler, Nivea’ya karşı yalnızca olumlu duyguları ilişkilendirecek.
Zealios Skin Care’in Eşsiz Kuponu Yalnızca Güneşte Görünür
Biraz para biriktirmek her zaman harikadır, ancak elinizde Zealios Skin Care‘in benzersiz kuponlarından biri yoksa kuponların kendileri serinlik vermez.
Şirket, insanları bu yaz güneşlenmeye teşvik etmek için Skin Barrier güneş koruyucu ürünlerinde %50 indirim kuponu sunuyor, ancak indirimden yararlanmak için fırsattan yalnızca doğrudan güneş ışığında yararlanabilirsiniz. Bir Android cihazınız varsa, güneşle etkinleştirilen kupon Zealios‘un web sitesinden indirilebilir. Değilse, diğer telefon kullanıcıları için hala %20 indirim var, ancak bir telefonun ışık sensörlerini kullanan bu kupon paradan tasarruf etmenin gerçekten eğlenceli bir yoludur, ayrıca bu süreçte web sitelerinden güneşten korunmayla ilgili birkaç ipucu alabilirsiniz.
Banana Boat Sport Güneş Kremi Kampanyası Tüketiciye Ek Koruma Sağlıyor
Banana Boat Sport Güneş Kremi reklam kampanyası, insanların bu ürünü kullanarak ne kadar koruma alacağını gösteriyor. Hayal gücünden yola çıkarak, altındaki kişiyi mükemmel bir şekilde koruyan insan biçimli bulutların etrafında tüketiciyi korur. Sıcak ve açık bir yaz gününde, insanlar bu güneş kreminin sunduğu rahatlamayı sanki gerçekten gölge sağlayan bir bulutmuş gibi hissedecekler.
Hong Kong merkezli JWT reklam ajansı şubesi tarafından tasarlanan ve yürütülen Banana Boat Sport Güneş Kremi reklam kampanyasının sanat yönetmenliğini Rita Shum ve Anthony Kwok, yaratıcı yönetmenliğini ise Jam Wu, Barbara Fu ve Philip Lee üstlendi. Gerçeküstü görüntüler fotoğrafçı Kimhoo So tarafından çekildi ve Henry Chan tarafından rötuşlandı.
Lay’s Chip Torbaları Ultraviyole Mürekkebinde Gizli Bir Tasarım Ortaya Çıkarıyor
Bir patates cipsi poşetinin, plajda geçirilen piknikler ve öğleden sonraların olmazsa olmazı olduğunu bilen Frito-Lay, bu yıl ürünlerini heyecan verici yaz maceralarına çıkaran tüketicileri şaşırtmanın ve memnun etmenin enteresan bir yolunu buldu.
Lay’s cipsleri paketleri güneşe çıkmadan önce her zamanki gibi aynı tanıdık ve parlak tasarıma sahip. Ancak güneşte biraz zaman geçirdikten sonra, bir tabak, piknik sepeti ve açık havada yemek yemenin diğer tanıdık unsurlarını gösteren ultraviyole mürekkeple gizli bir tasarım ortaya çıkarıyor.
Geçmişte bira gibi yazlık ürünleri paketlemek için ısıyla etkinleştirilen tasarımlar popüler bir seçim olsa da, Frito-Lay Kuzey Amerika CMO’su Ram Krishnan, “Sanırım ilk kez biri tüketici için UV ile etkinleştirilen cips paketleri yapıyor.“
Trend Hunter kaynaklı içeriklerimizi takip etmek için SEO Uygulaması, Google Play’den indirilebilir.
Gölge WiFi, Yalnızca Gölgede WiFi Erişimi Sunar
Gölge WiFi, plajlarda ve güneşli alanlarda yüksek WiFi sağlayan güneşlikler kurmak projesi çercevesinde bir projedir; bu yapı, yalnızca kullanıcılar gölgedeyken çalışan ücretsiz WiFi sağlıyor, böylece onları güneşten uzak kalmaya ve cilt kanserine yakalanma risklerini azaltmaya teşvik eder.
Sistem, bir sensöre bağlı olan ve güneşin hareketini takip etmesini sağlayan yönlü bir WiFi anteni kullanmakta. Gün boyunca gölge hareket ettikçe WiFi anteni buna göre hareket ederek WiFi erişiminin sadece gölgeli bölgelerde bağlanmasını sağlar. Sistem aynı anda 250‘den fazla kullanıcıyı barındırabilir ve her ne kadar o kadar kişi dar alanda yer alamasa da.
Shadow WiFi ilk olarak Peru’da piyasaya sürüldü ve yenileri; ABD ve Yeni Zelanda’da kurulacak şekilde devam etti. Bu, mimariyi, teknoloji erişimini ve sağlık hizmetlerini gerçekten yaratıcı bir şekilde bir araya getiren bir reklam projessidir.
Ar-Ge’nin ReApply Hatırlatıcısı, İnsanların Güneşten Korunmasını Sağlıyor
Akıllı Güneş Koruyucu Şişe, yaz sezonu için tam zamanında gelir. İnsanların güneşin sert ışınlarından sürekli ve tutarlı bir şekilde korunmasına yardımcı olacak bir üründür. Bunu, insanlara gün boyunca ‘Yeniden Uygula Hatırlatıcıları‘ göndermek için akıllı telefon uygulamalarıyla senkronize ederek yapıyor.
Vitality Brands ile işbirliği içinde VML Australia tarafından yaratılan ve tasarlanan Akıllı Güneş Koruyucu Şişe, kapaktaki özel Bluetooth LE teknolojisi ile güçlendirilmiştir. iOS uygulaması, kullanıcının güneş kremi uyguladığı andan itibaren ReApply Reminder geri sayımını otomatik olarak tetikler. Digital Buzz Blog, “Uygulama daha sonra, insanlara güneş kremini yakmadan önce ReApply güneş kremini hatırlatmak için tasarlanmış “hatırlatma” bildirimlerini tetiklemek için canlı Hava Durumu, Konum ve UV Endeksi Derecelendirmesi verilerini işleyen bir algoritmaya dayalı olarak önerilen Yeniden Uygulama süresini dinamik olarak ayarlar.
Fujitsu’nun En Yeni Yakınlık Teknolojisi Gücünü Güneş’ten Almaktadır
Beacon’ları olabilecek en iyi hale getirmeyi amaçlayan Fujitsu, yakınlık teknolojisine sürdürülebilirlik perspektifinden yaklaşıyor. Sadece 3 gram ağırlığında ve ancak 2,5 milimetre kalınlığında olan bu işaret, giysilere, köşelere ve kavisli yüzeylere takılabilen hafif ve çok yönlü bir şekle sahiptir. Tüm bu etkileyici özelliklerin yanı sıra, işaret güneş tarafından desteklenmektedir. Rutin olarak değiştirilmesi gereken küçük bir pil gerektirmek yerine, güneş enerjili işaretin çalışması için sadece bir ışık kaynağına ihtiyacı var.
Pazarlamadan evde kullanıma kadar, beacon uygulamaları daha çeşitli hale geldikçe, Fujitsu’nun geliştirmeleri mevcut yakınlık teknolojisine esneklik getirecektir.
McDonald’s’ın Sınırlı Süreli Kuponu Hızlı Kullanılmazsa Güneşte Kaybolur
McDonald’s, Rio de Janeiro sahillerindeki insanlara bir ikram olarak, donmuş bir içecek için kullanılabilecek sınırlı süreli kuponlar dağıtan bir satış makinesi kurdu. Bir son kullanma tarihiyle basılmak yerine, kuponların kendileri buzdan yapılmıştı ve insanları kupon bir suya dönüşmeden önce ellerinden geldiğince hızlı bir şekilde en yakın McDonald’s‘a koşmaya davet ediyordu.
Bu kampanyanın temel dayanağı, McDonald’s’ın Malezya’da yürütülen Sundae’yi Kurtarın kampanyasına benziyor ve aynı zamanda tüketicileri son derece kısa bir zaman dilimi içinde bir bedava ürünü kullanmaya teşvik etmek için ısıyı kullanıyor. Muhtemel tüketicileri cezbetmek için kuponlar veya hediye kartları dağıtmak kolaydır, ancak harekete geçme baskısını artırmak bunların gerçekten kullanılma şansını artırır.
Nivea ‘Sun Band’ Dergi Reklamı Bilekliğe Dönüşüyor
Nivea “Sun Band” reklamı yalnızca gerçek bir çapraz platform kampanyası değil, aynı zamanda giyilebilir bir reklamdır. Sun Band dergisi reklamında gömülü bir çocuk izleme bileziği var; bu bileklik magazin reklamından fırlayıp çocuğunuzun bileğine takılabilir.
Kullanıcılar daha sonra eşlik eden bir mobil uygulamayı indirebilir ve bileklikle senkronize edebilir. Daha sonra, çocuğu izlemesine izin verilen bir güvenlik çevresi belirlerler. Çocuk güvenli bölgenin dışına çıkarsa, bir alarm çalar. Bileziğin yeniden kullanılabilir ve neme dayanıklı olduğu iddia ediliyor.
Sun Band reklam kampanyası, Nivea markasının çocuklarınızı korumanıza yardımcı olmaya olan bağlılığını göstermeyi amaçlamaktadır. Reklam, Nivea’nın Sun Kids güneş kremini çağrıştırıyor ve bunu ebeveynlerin diğer “büyük plaj endişesi“ni geçirmek için kullanıyor.
Reklam, Brezilya‘daki Veja Rio dergisinin seçkin nüshalarında yayınlandı.
Kaynak : TrendHunter
Sevilay ozgur
Zekice metodlar reklam icin daha yapilacak cok sey var aslinda mesela gunesli havada eriyen buz reklami muhtesem bir fikir
Fırat salih
Bilgilendirici bir içerik olmuş emek çok
Veli
NE KADAR ÖZGÜN BIR IÇERİK KEYIFLE OKUDUM